Wednesday, November 3, 2010

Majlis Persaraan Tan Sri KPPM


Majlis meraikan persaraan Tan Sri Dato' Haji Alimuddin bin Mohd Dom, Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia (KPPM) oleh pemimpin pendidikan negeri Johor telah diadakan pada 3 November 2010 jam 3.00 petang bertempat di Kelab Tasek Putrajaya, Putrajaya yang lalu.

Majlis keraikan berkenaan turut dihadiri oleh Dato' Noorizan (TKPPM), Dato' Asariah (TKPPM) dan Tuan Haji Sufaat bin Tumin (PPJ). Seramai 30 orang wakil pemimpin pendidikan dari negeri Johor iaitu Ketua-Ketua Sektor, Pegawai-Pegawai Pelajaran Daerah dan wakil-wakil kesatuan meawakili warga pendidik negeri Johor hadir dalam majlis berkenaan. MPSM Johor diwakili oleh Tuan Haji Ayob bin Jantan (Pengetua SMK Seri Kenangan), En. Azman bin Adnan (Pengetua SMK Bandar Putra) dan Tuan Haji Sulaiman(Pengetua SMK Mohd Khalid).

Dalam ucapannya Tan Sri KPPM mengucapkan terima kasih kepada seluruh warga pendidik negeri Johor yang telah berjaya membawa kecemerlangan negeri Johor dalam semua aspek pendidikan dan mengharapkan kecemerlangan ini dapat dipertahankan dan diteruskan pada masa-masa akan datang.

MPSM Johor sekali mengucapkan selamat bersara kepada Yang Berbahagia Tan Sri....

Daripada :

Haji Ayob bin Jantan
(YDP MSPM Johor), ahli jawatankuasa MPSMJ dan seluruh ahli MPSM Johor.